Dostawa i płatność

Home > Dostawa i płatność

Dostawa i płatność

FORMY PŁATNOŚCI
W naszym sklepie udostępniamy naszym Klientom następujące sposoby płatności:

  • Gotówka – przy odbiorze osobistym zamówionych przez internet lub mailem towarów w siedzibie firmy SAN-REM
  • Za pobraniem – w tym przypadku należy zapłacić za zamówienie w momencie odbioru paczki od kuriera, forma płatności za pobraniem jest dostępna dla zamówień do wartości 5500,00 PLN brutto, korzystając z tej formy płatności Kupujący zostaje obciążony zryczałtowanym kosztem pobrania wliczonym w koszty dostawy za pobraniem. Realizacja zamówienia w tym przypadku odbywa się bezpośrednio po potwierdzeniu zamówienia przez Kupującego.
  • Przelew bankowy – zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na naszym koncie bankowym i zostaną zaksięgowane, w tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia. Kwota przelewu powinna być równowartością zamawianego towaru wraz z kwotą jego dostawy. Kupujący powinien uwzględnić czas niezbędny na przepływ środków na rachunek bankowy, co czasami może przedłużyć realizację zamówienia.
    Nr rachunku bankowego: 88 1090 2590 0000 0001 2325 8835

Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu kwoty na konto Sprzedającego (przy płatności przelewem) lub przekazanie pieniędzy kurierowi doręczającemu przesyłkę (w przypadku płatności za pobraniem).

W przypadku towarów nietypowych, o niskim współczynniku dostępności, o bardzo dużej wartości, sprowadzanych na indywidualne zamówienie Kupującego może być wymagana przedpłata na poczet realizacji zamówienia. Wysokość przedpłaty jest ustalana indywidualnie pomiędzy pracownikiem a Kupującym dla danego zamówienia, a płatność dokonywana jest na podstawie faktury pro-forma.

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 48 h (dni robocze). Wyjątek stanowią produkty, które są w danej chwili niedostępne. W takiej sytuacji Kupujący jest informowany przez pracownika sanrem.pl o proponowanym terminie dostawy produktu.
W przypadku niemożliwości dostarczenia danego towaru w wymienionym na stronie sklepu sanrem.pl czasie, Kupujący zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany przez pracownika sklepu internetowego sanrem.pl

Kupujący posiada prawo wyboru następującego rodzaju dostawy:

 

ODBIÓR OSOBISTY

W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego wymagane jest zamówienie telefoniczne albo przez stronę sklepu albo mailem sklep@sanrem.com.pl, w przypadku odbioru osobistego płatność może zostać dokonana gotówką lub przedpłatą na konto.
Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie firmy.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Kontakt.

 

PRZESYŁKA KURIERSKA

Dostawa produktów zamawianych jest realizowana wyłącznie na terenie całej Polski na koszt Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Wszystkie przesyłki kurierskie realizowane za pośrednictwem w/w firmy będą ubezpieczone. Sklep internetowy sanrem.pl zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez Kupującego.

KOSZT DOSTAWY

Koszt dostawy wyliczany jest podczas składania zamówienia. Wysłanie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.

Koszt dostawy zależy od wielkości zamówienia. System podaje domyślną cenę dostawy, a jeśli faktyczny koszt odbiega od podanego pracownik Sklepu sanrem.pl odpowiedzialny za realizację danego zamówienia ma obowiązek poinformować o tym Kupującego. W przypadku braku zgody na zmianę kosztów Kupujący ma prawo zrezygnować z zamówienia lub zmienić formę odbioru towaru.

Towar zamówiony w sklepie internetowym sanrem.pl dostarcza firma kurierska DHL

CENNIK KOSZTÓW DOSTAWY

Waga  
Koszt dostawy przedpłata   
Koszt dostawy za pobraniem Przykładowe produkty
poniżej 10 kg         25 zł 30 zł sterowniki, pompy, baterie, podgrzewacze, grzejniki łazienkowe, brodziki,
11-25 kg      45 zł 50 zł grzejniki łazienkowe, podgrzewacze, stelaże, niektóre kotły
26-50 kg     70 zł 80 zł kotły
51-70 kg   90 zł 100 zł kotły
71-90 110 zł 130 zł kotły
powyżej 90 kg 130 zł 150 zł kotły na paliwo stałe, kotły z zasobnikiem, kolektory, kominki, grzejniki

Ceny podane w tabeli transportu są cenami brutto i dotyczą transportu za 1 szt. towaru (jeżeli jest to możliwe łączymy kilka produktów w jedną paczkę aby obniżyć koszty przesyłki).

*Maksymalna wartość zamówienia przy płatności za pobraniem to 5 500,00 PLN brutto.

OPŁATY SPECJALNE

  • Towar powyżej 50 kg zgodnie z wymogami firmy kurierskiej wysyłamy na palecie.
  • W przypadku gdy towar na palecie przekracza 120 cm doliczana jest opłata za przesyłkę niestandardową w wysokości 70 zł
  • W sytuacji, gdy zamawiany towar charakteryzuje się dużymi gabarytami zamiast wagi rzeczywistej określa się tzw. wagę gabarytową, od której liczy się koszt transportu.
  • W przypadku, gdy długość paczki przekracza 200 cm cena przesyłki naliczana jest indywidualnie dla danego produktu
  • W przypadku odbioru przesyłki krajowej w godzinach 17:00 – 22:00 w dni robocze oraz w soboty dopłata 100% do cen podanych w tabeli.

Po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej, Kupujący otrzyma informację z numerem przesyłki, na podany przez Kupującego e-mail. W ten sposób Kupujący ma możliwość śledzenia miejsca swojej przesyłki poprzez stronę internetową firmy kurierskiej DHL.

Towar zamówiony w sklepie internetowym sanrem.com.pl wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej w usłudze standard. Przewidywany czas dostarczenia przesyłki w tej usłudze to do 2 dni roboczych od daty nadania przesyłki, w godzinach 9:00 – 17:00 (podczas pracy firmy kurierskiej).

W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera.
W razie niezgodności dostarczonej przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeniem towaru, Kupujący powinien odmówić jej przyjęcia oraz w obecności pracownika firmy spedycyjnej spisać protokół reklamacyjny na oryginalnym druku firmy spedycyjnej z datą w dniu doręczenia przesyłki oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracownika sanrem.com.pl

UWAGA!
Bez sporządzonego protokołu uszkodzenia przesyłki, reklamacje nie będą rozpatrywane.

Obowiązkiem kupującego jest ocena stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, należy odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki oraz w obecności pracownika firmy spedycyjnej spisać protokół reklamacyjny na oryginalnym druku firmy spedycyjnej z datą w dniu doręczenia przesyłki oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie pracownika sanrem.com.pl. Jeżeli paczka składała się z więcej niż jednego produktu całość podlega zwrotowi.
Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem Nabywcy na liście przewozowym. Podpis na liście przewozowym równoznaczny jest z akceptacją zamawianego towaru. Z tą chwilą na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie konsekwencje wynikające z jego użytkowania, takie jak np. ryzyko uszkodzenia.
Podpis odbiorcy na liście przewozowym oznacza odbiór przesyłki stanie nienaruszonym.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych spowodowanych transportem, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody sporządzonego w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.

Obowiązkiem Kupującego jest również ubezpieczenie przesyłki zwracanego do firmy SAN-REM towaru.

Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w ciągu 7 dni od daty doręczenia w/w przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym niż w/w należy postępować wg zasad gwarancji.

Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach, wyłącznie o wadze nie przekraczającej 31,5 kg. Wnoszenie przesyłek cięższych niż w/w zgodnie z Prawem Przewozowym, nie należy do obowiązku kuriera.
Towary o wadze przekraczającej 31,5 kg mogą być nadawane na paletach.

Chętnie udzielimy wszelkich informacji pod nr telefonu: +48 509 727 342 poprzez pocztę elektroniczną: sklep@sanrem.com.pl

Obsługa 24/7

jesteśmy do Twojej dyspozycji

On-line

klikaj i zamawiaj

Możliwość wymiany

możesz wymienić produkt

Płatność kartą

akceptujemy płatności kartami
Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.